Veelgestelde vragen | Minisweety.be

Veelgestelde vragen

 

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Ook kunt u meer informatie terugvinden op onze pagina’s: verzending, betaling, klachten & retourneren, etc. Heeft u toch geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan met ons contact op via het contactformulier.

1. Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
- kies de gewenste maat en/of kleur van het artikel en plaats het in het winkelmandje
- wanneer u klaar bent met winkelen, gaat u naar de winkelmand en controleert u de bestelling en klikt op bestellen
- dan vult u uw persoonlijke gegevens in. Indien facturatieadres adres verschilt van het afleveradres, vul dan ook het afleveradres in en controleert u of de gegevens correct zijn ingevuld. Dan klikt u op volgende.
- uit de verschillende betaalmethodes kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen.
- klik dan op bestelling plaatsen.

Alles prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

2. Verzending en levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

- de bestellingen van niet-gepersonaliseerde artikelen worden binnen 1 à 2 werkdagen verstuurd
- voor de gepersonaliseerde items hanteren wij een levertijd van 2 à 4 dagen.


Van zodra wij uw betaling ontvangen hebben (ook als u kiest voor betaling na ontvangst), wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt altijd een track&trace code van Bpost per e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. Binnen België kunt u ook in een Bpost-afhaalpunt laten leveren.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

-  binnen België: 3,95 EUR.
- voor verzending naar Nederland, Duitsland en Luxemburg: 6,95 EUR.

De bestellingen vanaf 50,00 EUR worden gratis verzonden zowel in België als in Nederland, Duitsland en Luxemburg.

Op welke dagen wordt geleverd?

De levering vindt plaats op de werkdagen van maandag t/m vrijdag.

3. Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling mag u uw bestelling, zonder opgave van een reden, annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
 -download onze retourformulier
- print het formulier uit en vul deze volledig in zodat wij uw retouraanraag zo spoedig mogelijk kunnen verwerken.
- voeg het retourformulier bij het product dat u wilt retourneren/ruilen en stuur ze terug naar het onderstaand adres:
Mini Sweety
Stokerijstraat 32
8800 Roeselare
België


Wij sturen u een bevestigingsmail wanneer wij uw retourzending otvangen en verwerkt hebben.

Let op! Retourzending zonder retourformulier zal eventueel met vertraging verwerkt worden.

Wie betaalt de kosten voor retour?
De kosten voor retour van uw thuis naar onze webwinkel zijn echter op uw rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer uw retour wordt goedgekeurd, ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen uw geld terug inclusief de verzendkosten die u betaalde bij het plaatsen van de bestelling.

Welke producten kunnen niet geretourneerd worden?

Indien de bestelling volgens de door u ingevoerde specificaties op maat worden gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Hoe kan ik een product ruilen?

Indien u een artikel wilt ruilen, stuur dan een mailtje naar info@minisweety.be . De kosten voor terugzending van het artikel worden wel door u gedragen.

Heeft u een klacht?

Stuur een mailtje naar info@minisweety.be . Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

4. Betalen

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

U kunt bij ons betalen met Bancontact/Mishtercash, iDeal, PayPal, Overboeking, Sofort Banking, Visa, Mastercard en Betaling na ontvangst. Meer info vindt u  op onze pagina ‘betaling’.

Is de betaling mislukt?

Wanneer de betaling van uw order mislukt is, ontvangt u van ons een e-mail met een betaallink. Deze betaallink is gekoppeld aan uw order. Na succesvolle betaling, wordt uw order klaargezet voor verzending.

Hoelang houden jullie de onbetaalde bestelling aan?

Wij houden de onbetaalde bestelling max. 48 uur aan zodat u alsnog kunt betalen. De door u bestelde artikelen worden dan ook voor u gereserveerd. Indien er toch geen betaling volgt, worden de artikelen na 48 uur terug te koop gesteld.

Betaling na ontvangst

Indien u kiest ‘betaling na ontvangst’ dan heeft u recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw order te betalen. Het bedrag mag overgeschreven worden op de bankrekening van Minisweety.be, IBAN: BE27 7360 1799 4473, BIC KRED BE BB, als mededeling vermeldt u het ordernummer.

5. Kortingscodes

Bent u vergeten om de kortingscode in te geven bij het plaatsen van een bestelling of werkt de kortingscode niet?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons op en stuur de kortingscode naar ons. Wij kijken hoe we het voor u kunnen oplossen.

6. Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Het kan zijn dat per merk de maten kleiner of groter uitvallen. Onze pagina ‘maattabellen’ geeft u een richtlijn bij het kiezen van de juiste maat.

 
Nieuwsbrief
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN